Η τέχνη των ονείρων


Από όταν ήμουν μικρή αγαπούσα τις ιστορίες. Τα όμορφα παραμύθια που μου αφηγούταν η μαμά μου για να φάω ή να κοιμηθώ. Από όταν ήμουν μικρή αγαπούσα να ονειρεύομαι. Να κάθομαι και να φαντάζομαι έναν άλλο κόσμο, μια άλλη πραγματικότητα…  Δεν ήταν ότι η δικιά μας πραγματικότητα δεν μου άρεσε απλά αυτό ήταν το παιχνίδι μου, η διασκέδαση μου...
Καθώς όμως μεγάλωνα άρχισα να γράφω ό,τι ονειρευόμουνα, να φτιάχνω τις δικές μου ιστορίες, να ‘’εξελίσσω’’ δηλαδή αυτό μου το παιχνίδι. Επίσης άρχισα να περνάω όλο και περισσότερη ώρα με βιβλία, ταινίες, τραγούδια ή όπως μου αρέσει να τα αποκαλώ άρχισα να περνάω όλο και περισσότερη ώρα με ‘’όνειρα’’. Τελικά όμως τι σημαίνει το να γράφεις και να ονειρεύεσαι;
Αυτή η σκέψη με απασχόλησε για αρκετό καιρό μέχρι να βρω την απάντηση που μου ταίριαζε γιατί σε ένα τέτοιο ερώτημα μάλλον δεν υπάρχει μόνο μία σωστή απάντηση… Προσπαθώντας όμως να βρω την δικιά μου ανέσυρα στο μυαλό μου όλες τις φορές που κοιτούσε από το παράθυρο και άφηνα το μυαλό μου να ταξιδέψει σε άλλους κόσμους, σε άλλους γαλαξίες. Τι ήταν αυτό που έκανα τότε;  Απλά άφηνα την φαντασία μου ελεύθερη και εκμεταλλευόμουν στο έπακρον αυτό το υπέροχο δώρο-όπλο το οποίο έτυχε να διαθέτουμε, γιατί η φαντασία είναι ό,τι πιο σημαντικό έχουμε, το μέσο που μας επιτρέπει να εξελισσόμαστε και να δημιουργήσουμε έναν όμορφο κόσμο…
Και με το γράψιμο; Τι γίνεται με το γράψιμο; Εγώ αρκέστηκα με την διαπίστωση που έκανα: το γράψιμο είναι σαν τις φωτογραφίες σε βοηθάει να μην ξεχνάς τα όνειρα σου και τις φαντασιώσεις σου γιατί με αυτά μπορείς να χτίσεις το μέλλον σου! Έτσι και εγώ ποτέ δεν ξεχνάω να ‘’βγάζω φωτογραφίες’’ τα όνειρα μου και σας prote;inv να κάνετε το ίδιο και εσείς!!! 

e-fivi. 

Σχόλια

  1. Συνέχιζε να φωτογραφίζεις τα όνειρά σου! Οι φωτογραφίες σου είναι υπέροχες! Οι δε εκθέσεις που θα οργανώσεις αργότερα με αυτές προμηνύονται συναρπαστικές! Θα είμαστε όλοι εκεί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σας ευχαριστώ πολύ! Χαίρομαι που σας αρέσουν οι φωτογραφίες μου -και οι μεταφορικές που διαβάζετε και οι κυριολεκτικές που βλέπετε- και ελπίζω όσο περνάει ο καιρός να συνεχίζουν να σας αρέσουν όλο και περισσότερο!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η ιστορία των εξηγήσεων...

Όταν έφυγαν τα αγάλματα