Γιατί να πιάσω φιλίες με ένα βιβλίο


Αγαπητέ κόσμε,
Τι κάνεις; Εγώ είμαι καλά αλλά έχω να σου πω ότι στεναχωρήθηκα πολύ όταν έμαθα ότι ένα μεγάλο μέρος σου είναι ‘’μαλωμένο’’ με τα βιβλία. Όμως γιατί να έχει ‘’μαλώσει’’ με τα βιβλία; Για αυτή την ερώτηση δεν έχω απάντηση, όμως έχω για την ερώτηση: «γιατί να πιάσει κανείς φιλίες με ένα βιβλίο;»
 Αρχικά νιώθω την ανάγκη να ξεκαθαρίσω πως το βιβλίο δεν έχει καμιά σχέση με το σχολείο. Δεν είναι κάτι καταναγκαστικό ή κάτι που πρέπει να αποστηθίσεις. Είναι απλά το εισιτήριο σου για άλλους κόσμους και άλλες πραγματικότητες, το εισιτήριο σου για να ζήσεις υπέροχες περιπέτειες… Ένα βιβλίο πρέπει να το διαβάζεις επειδή σε ευχαριστεί, όχι επειδή στο είπα εγώ ή οι γονείς σου. Ακόμα πιστεύω ότι υπάρχει μια λανθασμένη εντύπωση ότι ο άνθρωπος έχει να επιλέξει ανάμεσα στην τεχνολογία και στα βιβλία όμως η αλήθεια διαφέρει κατά έτη φωτός από αυτό. Η προσωπική μου άποψη πάνω στο θέμα είναι ότι τα βιβλία και η τεχνολογία είναι και τα δύο πάρα πολύ χρήσιμα καθώς προσφέρουν ψυχαγωγία αλλά αποτελούν και ένα μέσο πληροφόρησης. Τέλος θα ήταν παράληψη μου να μην πω ότι το διάβασμα είναι σαν ένα μέρος στο οποίο μπορείς να ξεφύγεις από τα προβλήματα σου και να αποδράσεις για λίγο από τις δουλειές και τις υποχρεώσεις σου. Το διάβασμα σου επιτρέπει να γνωρίσεις νέους ανθρώπου -ακόμα και αν υπάρχουν μόνο στη φαντασία- οι οποίοι είναι σαν εσένα και μπορούν να σε εμπνεύσουν.
Ελπίζω να έκανα το ‘’μαλωμένο’’ μέρος σου να δώσει μια ευκαιρία στα βιβλία τα οποία είμαι σίγουρη θα το εκπλήξουν ευχάριστα.

Με σεβασμό,
μια φίλη.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η ιστορία των εξηγήσεων...

Αγώνες Πείνας 2: Φωτιά - Σούζαν Κόλινς

Η τέχνη των ονείρων