Κάπου ν΄ ανήκεις


   

Ένα απόγευμα καθόμουνα στο σπίτι μου χωρίς να ξέρω τι να κάνω και έχοντας ξεμείνει από βιβλία… Εκεί λοιπόν ενώ βαριόμουνα θυμήθηκα ένα μικρό βιβλίο που μου είχε δώσει η μαμά μου και μου είχε φανεί πολύ στενάχωρο για τα γούστα μου. Έτσι λοιπόν το ξέθαψα από την βιβλιοθήκη μου και έπεσα με τα μούτρα στο διάβασμα. Το βιβλίο αυτό ήταν το: «Κάπου να ανήκεις» του Φίλλιπου Μανδηλαρά.
          Η ιστορία μας αφηγείται τη ζωή του Γιάννη Χαραλαμπίδη ο οποίος ζει στην Τούμπα και είναι παοκτσής. Ζει μια ζωή γεμάτη σκαμπανεβάσματα η οποίο διδάσκει τον Γιάννη τι σημαίνει πραγματικά ομάδα.
          Είναι μια καταπληκτική ιστορία που λάτρεψα (και λίγα λέω) και που δεν χρειάζεται να ξέρεις από μπάλα για να την καταλάβεις ή να την απολασύεις . Είναι μια ιστορία που θα σου κρατήσει το ενδιαφέρον ως το τέλος και που θα την διαβάσεις  μονορούφι. Για εμένα αυτό το βιβλίο είναι ένα μικρό αριστούργημα!


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η ιστορία των εξηγήσεων...

Αγώνες Πείνας 2: Φωτιά - Σούζαν Κόλινς

Η τέχνη των ονείρων