Το βασίλειο του Jo Nesbo

 

Λοιπόν, λοιπόν, τι μου κάνετε; Ελπίζω να είστε όλοι καλά να ονειρεύεστε και να χαμογελάτε γιατί… Βασικά πριν σας πω περί τίνος πρόκειται -αν και λογικά θα το έχετε καταλάβει και από τον τίτλο- ας σας κάνω μια μικρή εισαγωγή. Το καλοκαίρι που λέτε, διάβασα το «Αστυνομία» του Jo Nesbo. Ήταν το πρώτου βιβλίο του που διάβασα και το λάτρεψα. Από τότε έχω βάλει στόχο να διαβάσω όσο το δυνατόν περισσότερα βιβλία του. Έτσι, όταν εκδόθηκε «Το βασίλειο» ήμουν από τους πρώτους που έτρεξαν στα βιβλιοπωλεία να το αγοράσει. Και να ’μαστε σήμερα εδώ να σας παρουσιάζω την κριτική μου για: «Το βασίλειο» του Jo Nesbo!!!  


Πάντα τον προστάτευε… Ο Ρόι προστάτευε πάντα τον μικρό του αδερφό Καρλ. Τον προστάτευε πριν τον θάνατο των γονιών τους τον προστάτευε και μετά… Μέχρι που οι δρόμοι τους χωρίστηκαν… Ο Καρλ έφυγε για να σπουδάσει στην Αμερική ενώ ο Ρόι έμεινε πίσω στο χωριό του, στο πατρικό του σπίτι, στο βουνό, στο βασίλειο… Και τότε γύρισε… Μετά από χρόνια ο Καρλ γυρνάει, με την νέα του χαρισματική σύζυγο και μεγάλα σχέδια που θα κάνουν τόσο αυτούς όσο και όλο το χωριό πλούσιους… Και κάπου εκεί η ήσυχη καθημερινότητα σταματάει να είναι τόσο ‘‘ήσυχη’’…

Δεν θα σας πω ψέματα περίμενα κάτι λίγο καλύτερο. Περίμενα κάτι με ανατροπές που σου κόβουν την ανάσα, με συνεχή δράση και έναν άγνωστο προς εμάς δολοφόνο. Δεν λέω ότι το βιβλίο δεν ήταν καλό. Ήταν πολύ καλό. Απλά εγώ είχα πολύ υψηλά τον πήχη. Αλλά ας μιλήσω και λίγο αντικειμενικά -όσο μπορώ δηλαδή… Το βιβλίο μου άρεσε αρκετά. Η ιδέα αν και δεν της φαίνεται ήταν αρκετά πρωτότυπη αν και θα ήθελα λίγο περισσότερη δράση, θα ήθελα να μην μπορώ να κλείσω το βιβλίο, όχι απλά να το διαβάζω ευχάριστα. Οι χαρακτήρες ήταν αριστοτεχνικά δομημένοι και μου άρεσε το γεγονός ότι τίποτα δεν ήταν όπως φαινόταν. Το ξέρω κλισέ όμως αυτή την φορά ταιριάζει τέλεια. Άρχιζες φτιάχνοντας μια ολοκληρωμένη εικόνα για τους ήρωες και μετά συνειδητοποιείς ότι αυτή η εικόνα κάθε άλλο παρά ολοκληρωμένη είναι! Μάλιστα σε κάποιους ήρωες πρέπει να γκρεμίσεις αυτή την εικόνα και να ξαναχτίσεις μία άλλη στη θέση της. Τέλος μπορώ να πω πως μου άρεσε ιδιαίτερα ο τρόπος με τον οποίο μπορεί να χαρακτηριστεί αυτό το βιβλίο ‘‘αστυνομικό’’  -δεν θα σας τον πω, είναι μεγάλο σπόιλερ! Αυτά για σήμερα, γράψτε μου στα σχόλια αν έχετε διαβάσει το συγκεκριμένο βιβλίο ή κάποιο άλλο του συγγραφέα.

e-fivi


Αν σας άρεσε αυτό το post μην ξεχάσετε να διαβάσετε και αυτό:


Η ζωή σε βάζο

 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η ιστορία των εξηγήσεων...

Η τέχνη των ονείρων

Όταν έφυγαν τα αγάλματα